30 september 2011

HTC Wildfire S



Na een jaar overleven met een telefoon van formaat Koelkast heb ik woensdag mijn nieuwe mobiel gekregen. De zwarte HTC Wildfire S. Ik ben er super blij mee en ga jullie er wat meer over vertellen. 
De HTC Wildfire S is de opvolger van de HTC Wilfire.De telefoon is erg geschikt om je social network bij te houden. Facebook, Twitter, Flickr, alles staat overzichtelijk in een scherm zodat je niks mist. E-mail is ook erg handig. Je kunt meerdere e-mail accounts koppelen en de mails hiervan in een andere kleur weergeven. 


De Wildfire S heeft een 5 megapixel camera waar je goede foto's mee kunt maken. Op deze foto's kun je je vrienden taggen en de foto's gelijk delen op je social media pagina's. 
In de Android Market kun je verschillende apps downloaden die je informatie geven of amuseren. Zo heb ik een app voor alle waterpolo wedstrijden van heel Nederland, maar ook spelletjes zoals Angry Birds en Fruit Slice. 


Ik vind het touchscreen van deze telefoon erg fijn werken. Je hoeft het scherm maar een klein beetje aan te raken en hij reageert al. Gelukkig kun je de toetsenbordtrilling uitzetten. Dit vind ik namelijk niet fijn. 


De telefoon is erg klein en past dus goed in je broekzak. Hij is een stuk kleiner dan de andere types van HTC. Hij weegt ook maar 105 gram. 
Zonder internet is een smartphone eigenlijk niet erg bijzonder. Daarom heb ik buiten WIFI een internetabonnement. Zo kun je bijvoorbeeld Whats App'en met je vrienden en een hoop geld besparen. 


Al met al ben ik super blij met de HTC Wildfire S en zal ik hem iedereen die geen of een oudere smartphone heeft aanraden!
Hij is Prepaid te koop vanaf €199,- en met een abonnement vanaf €24,95 per maand. 




Ik heb helaas geen eigen foto's kunnen maken omdat onze camera kapot is.

2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!