1 oktober 2011

Wanneer is veel té veel?


Ik was gister even op Youtube een filmpje aan het kijken en toen zag ik op de homepage onder het kopje 'aanbevolen' een filmpje staan met de titel 'My Make-up Collection Update'.  Ik was wel nieuwsgierig, want ik dacht: 'Wie gaat er nu zijn of haar make-up collectie filmen, daar is toch niemand in geinterreseerd?'. Nou, dat is dus het tegenovergestelde! Ik vond het niet zo interesant, maar de hoeveelheid make-up die sommige mensen hebben is echt over beyond.  Ik snap voor geen meter waarom je zó veel make-up zou willen hebben. Lees snel verder voor meer plaatjes hier van.




Je ziet het al. Mega veel filmpjes van meisjes, die hun absurd grote collectie showen. Hoe komen ze toch in hemelsnaam aan al dat geld? En hoe kan je al die nagellakjes gebruiken? Ik heb zelf 20 nagellakjes (inclusief base- en topcoat) en dat vind ik al veel, maar ik gebruik ze dan ook allemaal. Ik vraag me toch af wat je met 500 of 1000 nagellakjes moet?

Hier een foto van iemand haar nagellak stash en dan te bedenken dat dit nog niet eens al haar lakjes waren! Ze had ook nog zo een hele Ikea kast er naast staan (vol met chanel en OPI).



Hier nog een foto van een een speciale koffer voor al je MAC oogschaduws. Dat zijn er toch niet normaal veel?

Ik ben benieuwd wat jij hier van vindt, dus laat een reactie achter!



2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het hun meer gaat om hoeveel je hebt dan om wat je hebt.
    Wel een leuke post ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What's up, I log on to your blogs on a regular basis. Your writing style is awesome, keep up the good work!
    My site : gold and silver buyers

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!