14 oktober 2011

My room.



Vandaag ga ik jullie mijn slaapkamer laten zien. Hij is niet heel bijzonder. Niet groot, niet kleurrijk, geen poespas, gewoon simpel. 

Mijn kamer is ongeveer 6 vierkante meter groot. Nouja, 6 vierkante meter klein..
In verhouding met de grootte van mijn kamer is mijn bed veel te groot. Mijn bed is namelijk 1.40 breed en 2 meter lang. 
De spullen in mijn kamer komen van erg veel verschillende plekken. 
Het bed is antiek en heb ik van mijn opa gekregen. De fotolijstjes komen van verschillende winkels zoals de Action, Xenos, Hema en Blokker. 
Omdat ik zo'n kleine kamer heb, heb ik ervoor gekozen om alle muren wit te laten. Hierdoor is mijn kamertje lekker licht en lijkt het nog een beetje groter. 



Over het algemeen ben ik tevreden over mijn slaapkamer. Er zijn niet veel mogelijkheden en er valt niet veel meer te veranderen. Ik zou nog wel graag een grote passpiegel willen, maar ik denk dat ik die beter aan de binnenkant van mijn kastdeur kan plaatsen om ruimte te besparen. 

Wat voor'n slaapkamer hebben jullie? 



1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!