2 oktober 2011

Clothes, clothes, clothes!




Zoals ik hier al vertelde heb ik laatst wat spulletjes gekocht, onder andere kleding. En omdat ik toen had beloofd om nog even te laten zien wat ik heb gekocht, dacht ik dat het nu wel tijd werd voor dit artikel. Lees snel verder om te zien wat ik heb gekocht qua kleding.

Eerst even een kleine opmerking en dat is dat ik nog heel erg bezig ben met hoe ik het beste foto's kan maken! Ik heb voor deze foto's al de camera van mijn vader geleend, omdat mijn andere camera nog al slechte foto's maakt. Zijn camera is gewoon veel beter, maar ik weet nu al dat ik ga sparen voor een goede, eigen fotocamera, omdat ik dat gewoon fijner vind en ik vind het leuk om foto's te maken, dus het zal niet alleen voor deze blog gebruikt gaan worden, haha. Sorry dus, als het soms dus nogal vage foto's zijn, hier baal ik ook van, maar ik doe mijn best om de goeie plek te vinden!

Deze zag ik hangen en ik moest hem gewoon hebben. Hij is zo cute en de blauwe kleur is zo.. zo.. BLAUW! Ik heb hem bij de PIECES gekocht en hij was 12 euro geloof ik.  


Deze broek kreeg ik maar niet goed op de foto! Het is eigenlijk een legging broek en hij zit echt super lekker. Het lijkt gewoon op een broek (behalve dat het dan geen gulp heeft) en het zit echt lekker, als een legging, heel strechy. I love love lóve it als je je goed kan bewegen in een broek en toevallig was ik op zoek naar een zwarte broek. Oh, deze heb ik ook bij de PIECES gekocht en was 16 euro. 



Hier ben ik echt zo blij mee! Eigenlijk wilde ik nog net een ander model, maar deze vond ik ook prima. Ik heb hem bij de Sting gekocht en dit is zeg maar mijn vierde winterjas. Ik koop meestal elk jaar een andere winterjas (bij zomerjassen is dat anders) en naast deze heb ik nog een blauwe jas met bontkraag en zo een zelfde soort jas als hier boven, maar dan veel minder mooi, en nog een jas in het rood, waar je echt in opvalt. Dit is nu gewoon mijn favoriet. Nu nog een sjaal en schoenen (worden het sneakers of worden het laarzen/ heels?) & then it's finished. 

Dat is het dus. Echt mega leuk :)

En wat vinden jullie er van? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!