28 oktober 2011

Kookboekenserie 500...



Koken en bakken zijn twee dingen die ik erg graag doe. Maar om meer inspiratie op te doen gebruik ik hier vaak kookboeken bij. Een kookboekenserie die ik erg leuk vindt is de serie '500..'. Hier heb ik zelf ook een paar  boeken van en die ga ik met jullie delen. 
Deze serie is van uitgeverij Veltman en er zijn 27 verschillende boeken. Van Baby- en peutergerechten tot Witte wijnen. 
Voor ieder wat wils dus. 


Ik heb alleen de boeken Taarten & Cakes, Cupcakes en Koekjes. Maar de andere 24 boeken wil ik natuurlijk ook! 





De boeken kosten €9,95 per stuk en zijn te koop in bijna alle boekhandels. Je kunt de boeken ook op internet bestellen. Bijvoorbeeld bij Bol.com en bij de website van Veltman Uitgevers

1 opmerking:

  1. Erg leuk die boekjes! Heb even een vraagje, hoe heb jij die tabbladen op je blog zo gedaan, dat het zeg maar een beetje rond is aan de zijkanten?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!