11 oktober 2011

shopping: Klokketting


Ik zie steeds vaker mensen met een klokketting en ik heb ze altijd al leuk gevonden! Het is ook weer eens wat anders. Inplaats van een horloge gewoon een klokje als ketting.
Laatst was ik in de stad met een vriendin en we werden spontaan verliefd op deze ketting. Natuurlijk zonder er over na te denken hebben we beide een gekocht en we zijn alle twee nog steeds super blij mee!





Zo ziet de ketting er van voren uit.



Ik ben echt dol op het printje. Er waren verschillende soorten printjes, maar deze was toch wel de allerleukste.



Dit is het klokje zelf. Je kan boven op het knopje drukken en dan gaat hij open. Ook je met dit knopje de tijd verstellen door eerst omhoog te trekken en daarna te draaien.



En ja.. tot onze verbazing.. Er zat ook nog een spiegel in! Veel beter en mooier kan toch bijna niet? Als je bijvoorbeeld in de les zit en je denkt dat je mascara is uit gevlekt, dan klik je op dat knopje erboven en dan heb je meteen een spiegeltje bij de hand. Natuurlijk kun je dan ook nog even uitrekenen hoe lang de les nog duurt.

Dit klokje heb ik gekocht voor 7,95 euro bij de Skooter. Ze waren ook in andere printjes, maar de bouw, het klokje en het spiegeltje waren wel hetzelfde.

En wat vinden jullie hier van?

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi klokje ;o En hij kostte helemaal niet zoveel ;o

    (doe zeker mee met mijn giveaway)
    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk klokje!
    xoxo"sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar hebben jullie dat gekocht??

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!