24 oktober 2011

Cadeautips



Vind jij het ook altijd zo lastig om een cadeau te vinden? Dan vraag je ze wat ze willen hebben, maar dan zeggen ze 'weet ik niet' of 'verras me!' En dan begint de zoektocht! Natuurlijk na een hele dag shoppen heb je nog steeds geen idee wat je moet kopen en kom je met een simpel cadeautje aanzetten. Daarom hier een aantal cadeautips die van pas kunnen komen.

Vriendinnen

-Voor je vriendinnen is het altijd super leuk om een beautypakket samen te stellen met daar in; crème, douche spul, geurtjes, haarspul, deo, make-up en misschien ook nog wel een zak snoep.



-Als je heel goed bevriend met iemand bent en jullie maken wel eens samen foto's is het heel leuk om een hele grote fotolijst te kopen met daarin allemaal van die kleine fotolijstjes. Hier kan je dan een aantal foto's in stoppen van jou en je vriendin.


-Ga met je vriendin touren. Bijvoorbeeld met een tienertour. Ga naar verschillende plaatsen waar je heerlijk kunt shoppen of ergens leuk aan een terrasje kan zitten en plan de hele dag vol met leuke dingen.



Vrienden/vriendje

-Je vriendje kun je heel leuk verassen met een romantisch etentje. En dan niet in een restaurant, maar bijvoorbeeld op een kleedje onder de sterren of op een hooizolder. Ergens waar je niet alledaags bent.


-Een trui of een t-shirt bestellen met daarop een eigen tekst, leuk grapje of je eigen naam met een leuk hartje. Dat kan je helemaal zelf verzinnen. Je kunt er ook een foto opzetten van jou en je vriend samen. Het is natuurlijk heel leuk als je vriend rondloopt met jouw naam op zijn borst. Natuurlijk hoeft het niet alleen een trui of een t-shirt te zijn, het kan ook bijvoorbeeld een kussensloop of een thee kopje zijn. Ook hoef je het niet persé te bestellen. Zelf maken is natuurlijk een stuk orgineler!


-Houden jullie erg van muziek? koop dan een betaalbare ipod (Die kan je tegenwoordig ook voor 20/30 euro krijgen) en zet daar jouw en zijn favoriete liedjes op. Heeft hij een hele andere muzieksmaak? Dan zoek je liedjes op die jullie beiden wel leuk vinden of een liedje die een leuke herinnering heeft zoals toen jullie wel voor het eerst tegenkwamen of toen jullie voor het eerst samen dansten. Is een ipod toch te duur? Dan kan je ook een aantal bijzondere liedjes op een cd branden.



Hopelijk hebben jullie nu wat inspiratie gekregen voor een leuk cadeau.
Wat vinden jullie nou een leuk cadeau om te krijgen?



6 opmerkingen:

  1. Mij maakt het niet echt uit wat ik krijg, maar iets creatief is altijd leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele leuke (&handige!) post! xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke post! echt handig, ik weet nooit wat ik moet kopen.
    xoxo"sanne www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit had ik net nodig, want een vriend van me houdt vrijdag zijn verjaardag en GEEN idee wat ik moet kopen :P

    Leuke blog!
    Alleen ik volg alleen via bloglovin', en dat hebben jullie niet... Jammer...!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!