23 oktober 2011

Huis inspiratie



Veel van jullie zullen nog lekker bij thuis wonen, maar voor degenen die een eigen huisje of kamer hebben heb ik wat inspiratie foto's gezocht op de site van VT Wonen
De foto's die ik hieronder laat zien zijn van willekeurige Nederlanders. Op de site van VT Wonen kun je namelijk foto's van je eigen woning uploaden. Hierdoor kun je lekker bij andere mensen naar binnen kijken. 



Ik ben echt verliefd op deze muur sticker. Die tekst is zo mooi!


Bij deze foto vind ik die fotolijst houder aan de linkerkant erg mooi!

De streepjescode op de muur heeft de eigenaar van dit huis zelf ontworpen. De code staat voor de datum waneer ze een relatie met elkaar kregen. Supergaaf!



Een vriendin van mij heeft deze lamp ook thuis. Die vind ik ook erg gaaf. 


Ik geloof dat het wel duidelijk is dat ik van wit houd, haha. 
Wonen jullie nog thuis of hebben jullie je eigen stulpje? Hoe hebben jullie het ingericht?

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!