22 oktober 2011

Estee Lauder + Chanel + Pa nagellak swatches en nailart


Toen ik voor het eerst een plaatje van een nagellak van Estee Lauder zag was ik al gelijk verliefd op de vormgeving. Eigenlijk kocht ik mijn eerste Estee Lauder lakje omdat ik de verpakking gewoon mooi vond en ik dacht dat de kleur ook wel mooi zou zijn, en dat was 'ie! Estee Lauder nagellak is echt super fijn! Het lakt heel goed en het blijft gewoon lang op zitten. Verder heb ik ook nog laatst een lakje van Chanel gekocht, de nieuwe matte top coat. Lees verder om te zien hoe ik het heb gecombineerd -->



Dit is mijn eerste lakje van Estee Lauder, zoals je dus ziet een hele mooie verpakking!
Dit is de kleur C2 Porselain

Met dit lakje kan je meerdere effecten krijgen, zo kan je een laag opbrengen, hierdoor krijg je een heel 'gezonde nagels' effect. Bij twee of drie lagen is hij dekkender. Hier heb ik een laag op.

Daarna heb ik nog met een sponsje op de bovenkant van mijn nagels van glitternagellak aangebracht 
(Pa 028) zo krijgt het een heel leuk chic effect

Het tweede nagellakje van Estee Lauder is deze. Er zit geen sticker meer op de onderkant dus ik weet niet meer welke kleur het is. In ieder geval het is een licht roze kleur.

Deze heb ik gecombineerd met de Chanel mat top coat

Dit is het effect zonder mat top coat

En dit is met mat top coat. Het geeft een hele mooie matte laag waardoor het er heel chic uit komt te zien.
Met een matte top coat moet je trouwens wel uitkijken want het lijkt alsof het heel snel droogt maar dat is niet zo! Het moet even lang drogen als normale nagellak.

De nagellak prijzen zijn als volgt;
Pa €3,41 5ml
Estee Lauder  €18 9 ml
Chanel €18,21 13 ml

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er inspiratie uit hebben kunnen halen!

Fijn weekend!


1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!