1 november 2011

Jullie mening.


Vandaag een klein snel artikel, want ik moet zo weer bezig met leren.. Toetsweek is namelijk weer begonnen, oftewel leren, leren, stressen en nog meer leren! Graag jullie mening over 2 vloermuziekjes voor turnen.

Zoals een aantal van jullie weten doe ik aan turnen. (Dat kan je bijvoorbeeld hier lezen, waar informatie over de meiden van somerandomlove staat) En elk jaar doe ik mee aan wedstrijden. Dan turnen we op verschillende onderdelen en vloer is daar een van. Met vloer bedenk je een eigen oefening op muziek, waar danspasjes in verwerkt worden en gewone turnelementen.

Nu zitten ik en een vriendin in een soort dilemma, want we kunnen niet kiezen welk vloermuziekje we willen voor de vloer. We hebben nu alle twee een vloermuziekje uitgezocht alleen we weten echt niet welke we willen.




Filmpje 1: verkorting van Fire on ice.



Filmpje 2: Rise.
Welke van de twee vinden jullie nou het mooist? Of weet je nog een ander leuk muziekje? Laat het me weten! :)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de eerste leuker! Maar ik zou vooral kiezen wat het best bij je oefening past, toch? (Ik heb er verder niet zoveel verstand van, hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste ook het leukst, maar ik heb er ook niet echt verstand van :p
    Veel succes met je toetsweek!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou de eerste doen, die tweede heb ik echt op de wedstrijden al vaak gehoord -_-.

    Veel succes!

    Liefs, Mariette

    PS. Ik turn niet meer maar de vloeroefening was altijd het leukst :D.
    PPS. Elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ikzelf vind de tweede dan weer het leukst, haha.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!