9 november 2011

Huidverzorging; Garnier's Exfobrusher review



Een van de producten die mij toch het meest opvalde in het huidverzorgings-shap bij de etos, was wel Garnier's Exfobrusher. Ik had hem wel eens langs zien komen bij de reclame (die ik overigens heel stom vind) Ik vond het wel een interessante verpakking, en aangezien ik toch een nieuw product nodig had, nam ik hem mee. Vandaag mijn review.


Dit is'm dan, de Exfobrusher, ik vind de verpakking wel clean en wat vooral belangrijk is, is dat hij handig is in gebruik. 

Dit is de kop, zoals je ziet allemaal dunne rubberen haartjes die lekker zacht aanvoelen.


Het etiket. Het beloofd dus de hardnekkige onzuiverheden weg te borstelen.

Om hem te gebruiken draai je de kop om en knijp je erin, en dan komt de scrub eruit.

En dan lekker scrubben maar (niet oordelen op de foto hoor ;) het is heel moeilijk om met één hand te fotograferen) 

Het resultaat vind ik heel goed, mijn huid wordt echt super zacht, ik merk echt verbetering! Al borstelt het niet de hardnekkige onzuiverheden helemaal weg (wat natuurlijk ook een béétje onrealistisch is ;) Wat ik merk wat het handige hieraan is, is dat je de scrub niet met je handen hoeft aantebrengen, gewoon met het borsteltje wat natuurlijk tijd scheelt. Ik heb het ook getest om een helft van mijn gezicht te scrubben en de andere niet en dan het verschil te voelen; de helft waarbij ik had gescrubt voelde echt super zacht aan terwijl de andere helft in vergelijking veel ruwer was,  dus het werkt echt goed! 
Ik zou dit je zeker kunnen aanraden als je opzoek bent naar een goede scrub voor je gezicht. 

Waar je wel op moet letten is dat je dit maximaal ongeveer één keer per week doet, daar ging ik dus de mist in, want ik vond het zo fijn dat ik het iets van 2 keer deed, en de tweede keer deed zoveel pijn! Branden dat m'n huid deed, echt niet fijn! Dus let daar mee op.

Het product is rond de €8-9 en is onder andere te verkrijgen bij de Etos.



4 opmerkingen:

  1. Leuke review! Ik gebruik de L'Oreal Perfect Clean om mijn gezicht te scrubben, die heeft zo'n pad erbij zitten en die kan je wel iedere dag gebruiken :)


    xxx Marloes
    Straight from my heart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan er helaas niet tegen. Mijn huid wordt er super droog van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me echt een zeer fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die ook ,en die werkt supergoed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!