8 november 2011

Gaga style


Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al weten... De winnaar van de MTV Europe music awards is Lady Gaga! Ze heeft vier prijzen gewonnen voor haar  talent. Niet alleen vind ik haar muziek leuk. Ze verrast me telkens weer met een nieuwe outfit!





Dit is haar jurk op de MTV Europe Music Awards. Ik heb geen idee wat het voor moet stellen, maar het lijkt wel op een CD-ROM. Haar hoofd is hier ook helemaal bedekt door die zwarte plaat.



Haar welbekende vleesjurk op de MTV Video Music Awards vorig jaar, die ze heeft aangetrokken om te laten zien wat voor rechten je hebt. 'if we don't stand up for our rights, pretty soon we're going to have as many rights as the meat on our bones' 




Deze jurk droeg ze op de VMA awards. Deze jurk is een '98 McQueen dress' En ook bij deze jurk is haar hoofd niet of amper te zien.



Hier liep Lady gaga op de rode loper bij de brit awards in 2010. 



En dit was de outfit die ze droeg naar de AEC awards in 2009. Ik moet zeggen deze dame durft wel, maar ik vind het persoonlijk niks.



Wat vinden jullie nou van haar style/outfits?






6 opmerkingen:

  1. Nah vind het niet mooi.
    Wel gaaf dat ze het draagt, maar mooi is anders.
    Vooral die 'cd-rom' jurk vind ik vreselijk, doordat haar hoofd ook zo bedekt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post!
    het is wel erg extreme.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ieder geval knap van d'r dat ze d'r eigen niets van anderen aantrekt en aantrekt wat ze zelf wilt maar ik vind het ronduit verschrikkelijk lelijk. Maar ach, zo verschilt iedereen zijn mening (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind haar vleesoutfit de ergste tot nu toe, maar ik vind het wel vet dat ze zichzelf durft te zijn. :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lady Gaga is echt geweldig, zij durft en haar outfits zijn echt kunstwerken.
    Ik volg je, volg je terug??

    www.fablouise.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!