22 november 2011

Some not so random news


Beste lezeressen,  misschien weten jullie nog dat een paar maanden geleden wij ons eerste bericht stuurde :) Pien, Laura, Nathalia en ik hadden elkaar via het girlscene forum ontmoet omdat we allemaal een super leuke blog wouden maken! We wouden dat met een groepje doen omdat we allemaal ook nog school hebben maar het ons super leuk leek om een blog te hebben. Dat heeft helaas maar 3 maanden mogen duren. Jullie hebben gelezen dat Pien en Laura ermee zijn gestopt doordat ze te weinig tijd over hadden voor andere dingen, nu is helaas ook Nathalia gestopt.. Ik zou heel graag in m'n eentje verder gaan hoor! Maar een blog met twee berichten per week, dat zie ik niet zo zitten. Dus voor nu sluit de blog zich voor een tijdelijke periode, en misschien gaat 'ie wel weer binnenkort open :) dan laat ik jullie dat natuurlijk weten! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties. Liefs.

P.s Post je blog hieronder! dan ga ik je followen :)

15 opmerkingen:

  1. aah jammer! Nouja misschien ooit weer he.
    Lauraliciousss.blogspot.com is mijn blog.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Floor! Ik vind het niet raar hoor 2 berichten per week? Ik heb ook nog steeds een blog en daar ben ik zeg maar gewoon mee door gegaan, omdat ik dan zelf kan bepalen hoe vaak ik iets post. Ik post nu nog minder dan 2x per week, omdat ik nog steeds weinig tij heb. ;) En degene die followen zien vanzelf wanneer er een berichtje is! Dus als je gewoon door wilt gaan, is twee niet weinig, ik zou dan gewoon door gaan? Aangezien ik jouw posts ook gewoon altijd heel leuk vind en vaak ook nog origineel! Liefs, Laura. Als je ooit nog ergens hulp voor nodig hebt, laat het me dan weten, want het is wel jammer voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou gewoon doorgaan, 2 posts per week is genoeg!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat je de blog tijdelijk stop zet. Maar zoals de andere al zeggen, twee berichten per week is niet weinig hoor :). Maar de keus is natuurlijk geheel aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer dat je voor een poosje stopt.
    2 berichten vindt ik niet heel erg weinig hoor!
    ik hoop dat je binnenkort weer verder gaat!

    misschien vindt je het leuk om mij te volgen?
    http://xiloveyouso.blogspot.com/

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil je mijn gegevens nog verwijderen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat het stopt :) Volgde jullie met plezier! Ik zal blijven komen kijken, om te zien of jullie toch nog terug beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. http://ownyourstylenow.blogspot.com/

    Dit is trouwens mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat jammer, ben benieuwd of jullie nog een keer opnieuw gaan beginnen :)

    xxx

    veraomtzigt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jammer jullie hebben wel een leuke blog :)
    dit is die van mij als je nog een kijkje wilde nemen haha http://elinne-myeverydaylife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat jammer dat je stop!
    Dit is mijn blog: leilainwonderland.blogspot.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat je er mee ophoud, ik vind je blog erg leuk (:
    Mijn blog is: www.behindthe-scenes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. xhellogorgeous.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I need to to thank you for this great read!!
    I certainly enjoyed every bit of it. I have got you saved as a favorite to look at new things you post…
    my site - call

    BeantwoordenVerwijderen
  15. These are really impressive ideas in about blogging.
    You have touched some pleasant things here. Any way keep up wrinting.


    My weblog: order

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!