7 november 2011

Some Random News


Vandaag komt er even weer een update over de gang van zaken bij Some Random Love. 
Door verschillende omstandigheden heb ik besloten om te stoppen met bloggen. 
Zoals jullie misschien wel weten ben ik dit schooljaar begonnen aan een nieuwe opleiding. 
Hierdoor ben ik van 's ochtends half 7 tot 's avonds half 7 weg. 
's Avonds ben ik daardoor vaak erg moe of moet ik sporten. 

Ik vind dat je ergens voor de volle 100% voor moet gaan als je iets doet, en dat kan ik op dit moment niet met bloggen. 
Daarom ga ik stoppen met het schrijven van artikelen voor Some Random Love, 
en zorg ik voor een leuke vervangster! 

Ik hoop dat jullie mijn artikelen de afgelopen 2 maand leuk vonden, en dat jullie hier nog lang blijven rondkijken om de artikelen van de andere meiden te lezen! 

Liefs,
Pien

3 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!