6 november 2011

Leuke wintermutsjes!



Hebben jullie ook altijd als je 's ochtends op de fiets zit dat je koude oren krijgt? Ik in ieder geval wel en daarom draag ik voortaan ook van die super schattige mutsjes die je oren warm houden. Hier een aantal mutsjes om jullie op een idee te brengen!



____________________
H&M

€ 12,95


_____________________
Asos

€ 8,00


_____________________
Asos

€ 12,95



_____________________
Barts log Cabin

€ 24,95

_____________________
H&M

€ 7,95

_____________________
Icepeak

€ 19,95


       
_____________________
En deze vind ik superleuk bedacht!

Rut M.fl. Bad Knit
€ 9,95

6 opmerkingen:

  1. De eerste muts ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke! Ik vind van die dierenmutsen altijd zo schattig, maar het staat me jammer genoeg totaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahah. ik vind ze echt heel leuk! :D die dierenmutsen zijn altijd liefff. <3
    xoxo"sanne www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mutsjes! Ikzelf ben niet zo van de mutsjes, maar vind deze wel heel leuk :D
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!