5 november 2011

Van alles en nog wat (dingen waar je blij van wordt) :)


Het is vandaag een beetje een -alles door elkaar post- maar het komt er op neer dat ik van alle plaatjes gewoon blij word. De plaatjes heb ik of zelf genomen of ze komen van het internet vandaan. Dus lay-back en geniet! ;)






Laten we dan maar beginnen met de dingen waar ik blij van word die al in mijn eigen kamer staan (oftewel het reeële, daarna komt al het onreeële ;)

Om te beginnen, mijn prachtige sieraden standaard waarbij ik de bovenkant voor mijn haarbanden gebruik. V.l.n.r  mijn zelfgemaakte swarovski haarband, kralenhaarband die ik ergens gekocht heb in badhoevedorp, bruinestrasshaarband uit Singapore, Bloem haarband uit Amsterdam van de Noa Noa en als laatste de bruine lint met strass en bloem haarband uit Rome.

Mijn miniaturen collectie vind ik ook echt heel erg leuk. Het zijn allemaal van die schattige verpakkingen  ! Met de klok mee zijn het hermès Jardin sur le toit, Chanel Allure, Fan di Fendi en J'adore Dior

Stempels! Ik houd echt van stempels het is gewoon zo leuk! Ik heb een doosje met letters, een doosje met cijfers en een doosje met 4 random stempels. Misschien laat ik jullie nog wel een keertje zien wat ik dan maak met die stempels?

Mijn potloden bakjes van de HEMA. Ik spaar echt al mijn hele leven kleurpotloden denk ik! Ik heb er zoveel! Ze staan echt heel leuk in deze twee grijze bakjes :)

Lintjes! Deze gebruik ik voor werkstukken te binden en voor cadeautjes. 

Ik houd ook heel erg van tape met leuke opdruks, deze set heb ik laatst gekocht. Van boven naar beneden zijn het de map van Parijs, wat random Parijs dingen en als laatste gebouwen in Parijs (eiffeltoren!)
Chanel nagellakjes! Och, de kleuren zijn zo mooi en chic! Ik ben voor de hele collectie aan het sparen :) ik heb er al één!  (http://victorias--secret.tumblr.com/post/11538975920)

Om ze dan zo in mijn badkamer neer te zetten ;) haha :) (http://www.theblondesalad.com/)
Zo creeërde National Geographic een real-life versie van het huis in UP! Echt een van mijn favoriete disney films :D De ballonnen hielden het maarliefst 30 minuten. (http://whatanice.tumblr.com/post/7030743005/crucifying-national-geographic-channel-have)

Zo grappig :) (weet niet meer waar 'ie vandaan komt!)

Ik wil ooit nog een keer een échte mooie cake bakken. Ik ben wel goed in appeltaart bakken, maar dit is echt heel anders!

Dark chocolate cake, mjammie! (http://prettyworld.tumblr.com/post/12229522882/i-have-to-make-this-chocolate-stout-cake)

Dit zijn nou échte mooie vakantie foto's!


Bij beautyscene hadden ze een workshop met Givenchy,  dit zou je nou echt gewoon in de kamer hebben moeten staan! (http://www.beautyscene.nl/p/55098/verslag_van_de_givenchy_nuit_celeste_makeup_workshop)

Dit is nou een leuk vakantie huisje! Midden in het bos :) (http://mehrunisaageum.tumblr.com/post/11458728282)


Dit was het voor vandaag, ik weet het; echt van alles en nog wat, maarja, ik hoop dat je het leuk vond!

Ik zou graag jullie nog iets willen mededelen dat binnenkort helaas alweer iemand van ons de blog gaat verlaten, dus we hebben echt dringend een vervangster nodig anders kan de blog niet veel langer bestaan :( dus wil jij een of twee keer per week een artikel voor deze superleuke blog schrijven; mail!

P.s Wij waarderen comments en followers heel erg! heel erg bedankt iedereen!



5 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat! Alsjeblieft geen spam en houd het netjes! Goed onderbouwde opmerkingen en kritiek zijn altijd welkom!